- Ongeisoleerde kontakten (0)
- Isolatiehulsen (45)
- Geisoleerde kabelschoenen (0)
- Soldeer kabelschoenen (34)
- Ring kabelschoenen (50)
- Buis kabelschoenen (41)
- Buiskabelschoenen HD (28)
- Ring kabelschoenen schroefbaar (3)
- Adereindhulsen (82)
- Snijverbinders (7)
- Butt connectors (26)
- Engelse Bullets & Snap connectors (13)
- Ontstekings Terminals (25)
- Afdichtrubbertjes (24)
- Multiconnectors 6,3mm (57)
- Mate-N-Lock Connectors (38)
- Honda Connectors 2.8 mm (69)
- Superseal Connectors (63)
- Bosch junior timer stekkers (54)
- FEP connectors (0)
- Power connectors (28)
- Diverse stekkers en Verbinders (77)
- Radio ISO connectors (22)
- Mini-Lock stekkers (28)
- Sigarenaansteker stekkers etc. (42)
- MIC stekkers (20)
schakelaar met 'work light' symbool 12-24V
ronde schakelaar met 'werklamp R' symbool, verlicht 12V/20A, 24V/10A. Klemmontage in gat ongeveer 20 mm met een uitsparing voor anti-draai. Inbouwdiepte 23 mm zonder stekkers erop. Grootste diameter van de flens is 23 mm, klik ook op de foto's voor grote versie. Aansluiten met vier 4.8*0,8mm schuifstekkers.
aansluiten schakelaar:
2 - PLUS in
1 - PLUS geschakeld uit
verlichting:
4 - MIN aansluiting voor LED's
3 - PLUS ingang voor symboolverlichting
De led achter het symbool 'lamp' is wit. Die brand dus bij spanning op aansluiting 3. De ronde led daarboven is groen en brand alleen als de schakelaar aan staat.
De witte symboolverlichting is e.v.t. nog iets te dimmen door in serie met aansluiting 3 een weerstand te schakelen, het is spanningsafhankelijk maar ik denk dat die dan ergens tussen 1000 en 5000 ohm mag zijn. De ingebouwde weerstanden waren in het exemplaar dat ik geopend heb 7500 ohm.
Let op. Schakelaars met een LED indicator voor aan en uit dat is in de praktijk niet zo eenvoudig. Voor daglicht is een felle LED nodig maar in het donker kan je verblind worden door een te felle LED. Een dimfunctie die de LED's dimt bij inschakelen van de autoverlichting dat hebben deze schakelaars niet. Dus voordat u gaten gaat boren en installeren test het eerst even uit, zowel bij daglicht en in het donker.