`
Klantenservice


Ik ben bereikbaar voor vragen via het formulier hierlangs.


Bel mij alstublieft niet voor onderdelen die niet in de webshop staan
, ik kan ze vrijwel zeker niet leveren. Een bericht sturen kan wel maar reken er ook dan op dat de kans heel groot is dat het antwoord nee is.

1 Veelgestelde vragen
1.1 Ik heb net wat besteld en ben nog wat vergeten
Het is de laatste tijd heel erg druk. Te druk eigenlijk. Twee bestellingen samenvoegen lukt mij vaak niet omdat ik het gewoonweg niet in de gaten heb als er twee bestellingen naar dezelfde afzender moeten, soms zit het eerste pakket al ergens in de stapel.
Dus wilt u een extra bestelling plaatsen laat dat dan eerst weten. Als het mogelijk is geef ik een kortingscode om zonder orderkosten een tweede bestelling te plaatsen. De bestelling loopt dan veel kans wel een dag vertraging op. Artikelen doorgeven per email gaat niet, elke order moet via de webshop binnenkomen anders loop het administratief hier vast.
1.2 Ik kom uit de buurt en wil graag af komen halen
Dat kan helaas niet. Ik ben niet op regelmatige tijden aanwezig, een afspraak maken ging in het verleden zo vaak mis dat ik daarmee ben gestopt.
1.3 Ik wil op een beurs afhalen
Dat kan. Stuur mij een mailtje ruim van tevoren. Is het een hele lijst: maak een bestelling met de webshop en kies vooruitbetalen per bank (betaal niet). U weet dan meteen het totaalbedrag en of het leverbaar is. Stuur mij een mailtje dat u de bestelling komt afhalen op de beurs (dus een appart mailtje, iets invullen bij opmerkingen zie ik vaak te laat). Bent u niet zeker over een artikel, zet het er gerust bij, u kunt bij afhalen beslissen of u het neemt (liefst niet voor op maat geknipte artikelen).
1.4 Zijn de prijzen vermeld in de webshop incl. BTW?
Alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW. 
1.5 Krijg ik een faktuur bij de bestelling?
Meteen met de orderbevestiging krijgt u een PDF faktuur. Moet u nog betalen dan vind u daar het bankrekeningnummer. De faktuur wordt ook meegestuurd met de bestelling. Dus ook als u een ander faktuuradres hebt opgegeven komt de faktuur met de zending van het materiaal mee.
1.6 Ik heb al betaald en toch krijg ik een herinnering van Multisafepay om te betalen!
Multisafepay stuurt twee keer een herinnering om toch te betalen als het betaalproces is afgebroken. Gaat er door een technisch probleem iets mis en de volgende poging lukt wel dan heeft de webshop dat opgeslagen als twee bestellingen en multisafepay stuurt een herinnering over die eerste niet gelukte poging.  U mag dan die herinnering rustig negeren, alle niet betaalde dubbele bestellingen worden verwijderd.
1.7 Ik heb maar weinig nodig kan dat niet in een envelop per briefpost?
Kleine bestellingen van klein en plat materiaal verstuur als het mogelijk is per brievenbusdoosje. Boven een orderbedrag van 30 euro doe ik dat niet meer.  Dat betekend niet dat de verzendkosten dan lager zijn, een brievenbuspakketje kost bijna even veel als een gewoon pakket, een brievenbusdooje kost meer dan een grotere doos, de faktuur moet toch worden gemaakt, de faktuur moet worden geboekt, de betaling moet worden geboekt, de bestelling moet ook worden weggebracht en de kosten voor de betaalprovider zijn even hoog.  Enkele kosten die vaak vergeten worden zijn een doosje (0.50 - 1.00 euro), transactiekosten betaalprovider (minimum 0.20euro).  En dan heb ik toch nog op elke bestelling 10 minuten werk (gezien over het gehele traject van ontvangst van de bestelling tot wegbrengen naar het postkantoor), hoe klein die ook is. Van die 6 euro die de orderkosten op dit moment zijn blijft dan nog maar weinig over. Samengevat, aan kleine orders verdien ik niks. Dit is de meest eerlijke methode, een deel van deze kosten verwerken in de artikelprijzen dat gaat niet, er zijn teveel artikelen met een prijs van minder dan 1 euro.
Briefpost met postzegels doe ik niet.
Er zijn natuurlijk altijd grote webshops (voor consumenten artikelen meestal) die lagere of helemaal geen verzendkosten berekenen. Die hebben waarschijnlijk veel betere automatisering en betalen lagere tarieven voor betaal en verzendkosten. En die doen aan liefdadigheid ...?
1.8 Ik zoek ook nog ...
Materiaal dat niet in de webshop staat kan ik vrijwel zeker niet leveren. Bijvoorbeeld op het gebied van stekkers is het onmogelijk, er zijn duizenden verschillende. Voor draadkleuren geldt dat alles wat ik kan krijgen in de webshop staat. Bijna alle kleurkombinaties zijn leverbaar maar vaak pas vanaf 10000 meter en dat is voor mij niet interesant.
Maar u mag er gerust naar vragen via een bericht op deze pagina, alleen is de kans dat het antwoord nee is heel erg groot. Misschien kan ik u een tip geven (zonder u meteen naar de concurent door te sturen).
Neem contact op
* Verplichte velden