`
Klantenservice



Ik ben bereikbaar voor vragen via het formulier hierlangs.

Wat moet u niet vragen:

Artikelen die niet in de webshop staan kan ik echt niet leveren. Ik heb geen tijd om ernaar te zoeken. Dus een serie foto's sturen van stekkers en zo heeft weinig zin.


Als de webshop uit staat is het ook echt te druk om iets te bestellen. Ik geef op de homepage altijd aan wanneer de webshop weer open is, mij een bericht sturen heeft geen zin.

1 Veelgestelde vragen
1.1 intracommunautaire levering

Voor bedrijven in het buitenland: vul uw btw nummer in. De webshop maakt een faktuur zonder BTW. LET OP HET FEIT DAT DE WEBSHOP UW BTW NUMMER ACCEPTEERT BETEKEND NIET DAT HET KLOPT. Als het niet klopt ga ik u vragen om het juiste BTW nummer door te geven.
Ook van belang: GEEF VOOR ZOWEL HET FAKTUUR- EN HET BEZORGADRES HET ADRES IN WAT GEREGISTREERD STAAT BIJ VIES. Doet u dat niet dan ga ik niet verzenden. Wat u wel kunt doen bij een afwijkend adres: stuur mij een verklaring op uw officiele briefpapier (waarop ook uw btw nummer en het bijbehorende adres uit het BTW register staat) waarin u laat weten dat ik de goederen naar een ander adres moet versturen.
Als het niet klopt ga ik de bestelling annuleren en als de betaling al is gedaan boek ik die terug. Ik werk alleen, heb het druk en ik heb geen administrateur of boekhouder hier zitten om de vervelende problemen op te lossen. Liever geen bestelling dan een waar ik later problemen mee krijg.

1.2 Ik heb net wat besteld en ben nog wat vergeten

Het is de laatste tijd heel erg druk. Vette stress kan ik beter zeggen. Ik probeer toch alles goed te doen, vragen per mail te beantwoorden, foutloos en kompleet een bestelling te versturen en zover mogelijk toch zo snel mogelijk te leveren. Twee bestellingen samenvoegen is heel erg moeilijk. Ik deed het vroeger altijd maar door de drukte is dit 1 van de dingen die ik niet meer ga doen. Het lijkt allemaal simpel maar ik kreeg er koppijn van. (helaas heb ik nog steeds vaak koppijn ...). Ook voor de beste klanten geld dit helaas.

1.3 Ik kom uit de buurt en wil graag af komen halen
Dat kan helaas niet. Ik ben niet op regelmatige tijden aanwezig, een afspraak maken ging in het verleden zo vaak mis dat ik daarmee ben gestopt.
1.4 Ik wil op een beurs afhalen

Dat kan. (maar ik verwacht nog op heel erg weinig beurzen te komen). Stuur mij een mailtje ruim van tevoren. Is het een hele lijst: maak een bestelling met de webshop en kies vooruitbetalen per bank (betaal niet). U weet dan meteen het totaalbedrag en of het leverbaar is. Stuur mij een mailtje dat u de bestelling komt afhalen op de beurs (dus een appart mailtje, iets invullen bij opmerkingen zie ik vaak te laat). Bent u niet zeker over een artikel, zet het er gerust bij, u kunt bij afhalen beslissen of u het neemt (liefst niet voor op maat geknipte artikelen).

1.5 Zijn de prijzen vermeld in de webshop incl. BTW?
Alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW. 
1.6 Krijg ik een faktuur bij de bestelling?

Meteen met de orderbevestiging krijgt u een PDF faktuur. Moet u nog betalen dan vind u daar het bankrekeningnummer. De faktuur naar een ander emailadres laten sturen kan de webshop niet. Doe dat zelf.

1.7 Ik heb al betaald en toch krijg ik een herinnering van Multisafepay om te betalen!

Multisafepay stuurt twee keer een herinnering om toch te betalen als het betaalproces is afgebroken. Gaat er door een technisch probleem iets mis en de volgende poging lukt wel dan heeft de webshop dat opgeslagen als twee bestellingen.
Multisafepay stuurt een herinnering over die eerste niet gelukte poging.  U mag dan die herinnering rustig negeren, alle niet betaalde dubbele bestellingen worden verwijderd.
Als u eerst kiest voor een betaling die loopt via Multisafepay en daarna toch gaat betalen via bijvoorbeeld Paypal dan krijgt u ook een herinnering van Multisafepay dat niet is betaald, ook die kunt u negeren.

1.8 Ik heb maar weinig nodig kan dat niet in een envelop per briefpost?

Kleine bestellingen van klein en plat materiaal verstuur als het mogelijk is per brievenbusdoosje. Boven een orderbedrag van 30 euro doe ik dat niet meer.  Dat betekend niet dat de verzendkosten dan lager zijn, een brievenbuspakketje kost bijna even veel als een gewoon pakket, een brievenbusdoosje kost meer dan een grotere doos, de faktuur moet toch worden gemaakt, de faktuur moet worden geboekt, de betaling moet worden geboekt, de bestelling moet ook worden weggebracht en de kosten voor de betaalprovider zijn even hoog.  Enkele kosten die vaak vergeten worden zijn een doosje (0.50 - 1.00 euro), transactiekosten betaalprovider (minimum 0.20euro).  En dan heb ik toch nog op elke bestelling 10 minuten werk (gezien over het gehele traject van ontvangst van de bestelling tot wegbrengen naar het postkantoor), hoe klein die ook is. Van die 6 euro die de orderkosten op dit moment zijn blijft dan nog maar weinig over. Samengevat, aan kleine orders verdien ik niks. Dit is de meest eerlijke methode, een deel van deze kosten verwerken in de artikelprijzen dat gaat niet, er zijn teveel artikelen met een prijs van minder dan 1 euro.
Briefpost met postzegels doe ik niet. Te vaak kreeg ik te horen dat iets niet ontvangen was.
Er zijn natuurlijk altijd grote webshops (voor consumenten artikelen meestal) die lagere of helemaal geen verzendkosten berekenen. Die hebben waarschijnlijk veel betere automatisering en betalen lagere tarieven voor betaal en verzendkosten. En die doen aan liefdadigheid ...?

1.9 Ik zoek ook nog ...

Materiaal dat niet in de webshop staat kan ik vrijwel zeker niet leveren. Bijvoorbeeld op het gebied van stekkers is het onmogelijk, er zijn duizenden verschillende. Voor draadkleuren geldt dat alles wat ik kan krijgen in de webshop staat. Bijna alle kleurkombinaties zijn leverbaar maar vaak pas vanaf 10000 meter en dat is voor mij niet interesant.